Hur smakar en smurf?

Det var ett av de många samtalsämnena under middagen på Thai Garden i lördags. När jag sedan tog upp ämnet med Erik igår blev det diskussion ska ni veta. Jag tror att det slutade med att vi får "agree to disagree". Ett väldigt hett ämne det där.

Helgen var lugn. Förutom middagen blev det filmtittande, jobb och en snabbis "låt julen komma" hos Chrisma som fyllde år i fredags. Grattis i efterskott Chrisma! Jobbet var som vanligt, jag vek en massa kläder och log snällt mot kunderna. Missade som vanligt att avlarma en del saker, vilket innebär pinsamma situationer för de stackars kunderna som skämdes ögonen ur sig. Äsch då!

Skymning klockan halv 12 i lördags när jag gick till jobbet. Det var -17 grader. Bara liite kyligt!

Nu blir det väl fortsatt plugg/tvätt/städning. Imorgon blir det TATUERING! Jeeeiii!
/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0