Hej bovärd!

Oj vilken fruktanstvärt produktiv dag! Brödhandling på konsum, litteraturseminarium på kåren samt städning av köket är vad jag har gjort idag.

Började fundera över framtiden och vad som händer efter utbildningen. Nu när jag äntligen har bestämt mig så känns det som att ett år är alldeles för lång tid att vänta på att flytta. Otålig som jag är vill jag att allt ska hända nu, men det kommer det ju inte att göra. Funderar också lite på vad en examen kommer att ge mig. Det är klart att den kommer att ge mycket, men jag känner mig inte så peppad på att skriva en D-uppsats just nu. Förhoppningsvis kommer det inom det närmaste året.

En egen lägenhet med egna möbler hade inte heller suttit helt fel! Men, åter till nutiden. Tvätt för fan!

/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0