God jul och allt det där..

Först och främst måste jag påpeka Sannahos senaste blogginlägg. Jag gillar såna filmer också. Bara för att jag inte gillade Body guard(vilket jag står för) så betyder det inte att jag inte kan gilla filmer av den "seriösa" karaktären. Ville bara säga det. Puh, skönt att ha det uppklarat.

Granen är klädd och klapparna är inslagna.

Nåväl. Dagen har bjudit på ett besök hos mormor och sedan julklappsshopping i vimlet av människor. Jag hatar verkligen när det är så där mycket folk i rörelse samtidigt. Tror att jag kan ha en liten släng av torgskräck. Det skulle ju inte vara förvånande. Nu är i alla fall alla klappar inslagna, vilket är skönt.

Jag tror att jag fick ett tecken från Gud själv idag. Jag sa till pappa när vi skulle parkera att det kändes konstigt och overkligt att det är julafton imorgon. Precis efter att jag hade sagt det så körde vi förbi en parkerad bild där det stod JUL på nummerplåten. Det måste ju vara ett tecken och jag funderar starkt på att bli religiös.

God jul på er allihopa. Hoppas att alla får en fin dag imorgon.

/Idaho ho ho (haha precis som tomten)

Kommentarer
Postat av: Fader J

Mitt barn. Vad är det för form av hädelse jag skådar?! Du är medlem i mitt samfund och denna institution lämnar man aldrig om man en gång gått med.

Vakta din tunga, flickebarn, vakta din tunga.

2008-12-24 @ 03:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0