Gissa vart jag ska?

Såhär är det; jag älskar att göra impulsiva saker och det kan verkligen ha sin charm att få känna frihet - att kasta sig helhjärtat in i något. MEN jag måste nog erkänna att jag desto mer gillar att planera något, göra research och gå och drömma. Få vara förväntansfull och ha något att se fram emot.

Därför har det skett några gånger nu att jag bestämt mig rätt långt i förväg innan jag genomfört någon stor förändring i mitt liv. Inte för att jag är rädd för att inte veta alla detaljer utan för att det är så himla kul att se fram emot saker. Som flyttarna till London, Piteå och praktiken i Kapstaden.

Nu har jag bestämt mig för att rymma på obestämd tid efter jag har klarat av min utbildning och jag drar med mig Emily som vapendragare. Kan ni gissa vart vi ska?



Ni får gärna följa med och skapa ett trevligt kollektiv med oss. Pool är obligatorisk- såklart.

/Sanna

Kommentarer
Postat av: viktor

ah san fran. good idea! när har du pluggat klart?

2008-12-17 @ 09:44:08
URL: http://tornsater.blogspot.com
Postat av: Sanna

Sjukt bra idé tycker jag hehe. om jag skriver d-uppsatsen på en gång så har jag ett och ett halvt år kvar. men tiden går så stört fort, snart hoppas jag att jag står där på arlanda med väskorna packade ;)

2008-12-17 @ 21:43:30
URL: http://thehoseontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0