Gertz Playmatez

Haha jag tycker det här är så kul. Det tycker nog inte ni eftersom ni inte var en del av vårt coola band. Men iallafall, tänk er uttråkade elever i klass 7C som behövde något att fördriva tiden med i skolan. Ja! Vi startar ett band!

Läraren Gert fick agera frontman till vår musikaliska grupp (hahaha) och vi repade minst en gång i veckan (läs: stod i musiksalen, Lena i ena sidan av rummet och jag den andra - sen pratade vi med varandra i mikrofonerna a la Nile City style). Fast Wham fick iof till ett fint komp på trummorna där någongång en vacker höstdag. Det firade vi den helgen.

Vi singnerade autografer - blev lite smått kända. Sjukt mycket hybris och sen var hemsidan född. Den finns kvar. Vågar ni kolla? En 13årig Sanna som gör illa sig i foten kan ni se i filmen Happy Days som ligger under fliken media.

Gertz Playmatez

Gertz Playmatez åt folket- reunion nästa?

/Sannaho

Kommentarer
Postat av: viktor

Haha.. Kommer ihåg när du berättade om det där i gymnasiet, fattade inte om du var seriös eller inte. Tror iofs inte jag förstår det nu heller.

2008-12-12 @ 00:13:57
URL: http://tornsater.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hahaha - ett mysterium - sannerligen

2008-12-12 @ 11:46:25
URL: http://thehoseontour.blogg.se/
Postat av: johanna

sanna, jag har inte skrattat sa har mkt pa lange!!! har helt glomt bort den har perioden! vi ses snart! kramar!

2008-12-12 @ 16:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0