Förlåt då

Jag försöker verkligen tycka att det är lika roligt när tjejer spelar fotboll/handboll som när killar gör det. Att det är lika spännande och lika underhållande. Men fuck alltså! Det är så seeegt och inte alls lika bra som när herrlandslaget spelar. Jag skäms lite över mina åsikter - såklart - men jag har till och med grymt svårt att palla med kvinnliga kommentatorer och då slipper jag ändå kolla på dem.

Happ, för att kompensera att jag snackar sport så kommer lite shopping-prat då. Köpte en julklapp till mig idag på Topshop. En grymt het skinnjacka för x antal kronor. Äckligt dyrt men det är ju en julklapp hehe.



Nej, ska väl kolla klart damernas handbollsmatch då.

/Sannaho


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0