Familj och pyssel

Nej, nu blev jag uppkörd på rummet. Päronen ska väl slå in julklappar och då får inte vi barn närvara. Hehe, jag=barn. Så komiskt att ena sekunden är man en vuxen som betalar sin hyra och ansvarar för sin lägenhet - i nästa sekund frågar morsan om man har tvättat händerna innan maten. Lovely.


Jag har en lillasyster som heter Sofia. Hon är förtjust i rosa.

Jag har en mamma som heter Catarina Hon är förtjust i vitt. No shit.

Favoritsak 1 i huset - Ismaskin!

Favoritsak 2 i huset: Diskmaskin!!!

Sen gjorde jag kolor idag. Asnöjd men fan vilken tid det tog.

Sen åt familjen ostbricka. Hermano con queso (översättning: Bror med ost).

Idag ringde föresten en dude jag träffat i fredags när jag var så jäkla wasted. Calle hade gått hem och jag joinade ett gäng som var på stället. Lite äldre typer som bjöd in mig på nyårsmiddag som jag givetvis tackade ja till.

Vill ju inte gå så lite akward blev det när han ringde idag och berättade planerna. "Vi börjar vid lunch med att grilla och sen blir det italiensk buffé - Birkastan. Du kommer?". Eh... jag har tyvärr redan planer fick jag ur mig. Lovade att vi skulle festa något efter nyår. As if. Fan att jag ska vara så snäll mot människor på fyllan som jag annars inte skulle gilla. Alla har vi våra dåliga sidor.

Godnatt och hörrni - God jul!

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0