En helt galen..

Igår medan Sanna firade sin födelsedag med klass-reunion så hade jag min egen mini-reunion. Jag har nu blivit trött på att vara förkyld. Eländet har dessutom satt sig på ena örat så jag är numera halvt döv, vilket är ganska jobbigt. MEN, igår bestämde jag mig för att trotsa min förkylning. Vem vet, lite vin kanske dödade bakterierna.


Först blev det fika med Albin som ditchade oss för Staffanstorp!

Men vi var glada ändå.

Stoooor lampa på Lilla Torg. Jag agerade turist i min egen stad.

Toaletten på restaurangen där vi käkade. Minns inte vad vi skulle gestalta, men det var 3 flaskor vin senare.

Jag skulle vara en kackerlacka i alla fall.

Josses polare Shamir och Felix. Shamir jobbar på Build a Bear. Love it!


Det hade blivit utgång om inte Josse hade tappat passet på restaurangen, men man får väl se det som sparade pengar.
Nej fan, tillbaks till pluggandet.
/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0