Dan före dan före dopparedan

Fan, jag kan inte fatta att det är julafton i övermorgon. Det här är nog den minst juliga julen jag har varit med om i min livstid, men det gör egentlien ingenting. Kan bero på att jag inte har haft några pengar att köpa julklappar för. Idag hängde jag på mamma och sen Malin som köpte lite klappar, men själv köpte jag mest saker till mig själv. Inte ens roliga saker, typ vinterskor och underkläder. Pengar som man hellre hade lagt ut på något onödigt som ännu en sjal eller något.

Imorgon blir det julklappsshopping på riktigt. Först ett besök hos mormor, inget som jag känner för egentligen, men det är väl obligatoriskt så här i juletid. Förkylningen börjar äntligen ge upp och jag hostar nu bara slem 10 gånger om dagen istället för 30 (jag överdriver inte. Nu tycker ni att jag är jätteäcklig, usch vad äcklig jag är!) och jag ska fortsätta med mitt pyssel ett tag till.

Godnatt alla glada!
/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0