Christmas, baby!

Så var den nästan över då. Julen 2008. Kom aldrig riktigt i stämning tror jag, har ju hänt en del den senaste tiden men mest beror det nästan på att jag inte riktigt hunnit med. Har gått så fort sen jag kom hem från Kapstaden och helt plötsligt var det jul. Ingen snö blev det heller - gör rätt mycket för julstämningen faktiskt.

Dagen startades med ett telefonsamtal från min kära Frugan. Perfekt morgon alltså hehe. Sen blev det god mat. Finfina presenter och familjen såklart. Som en jul ska vara. Lägger upp någon bild imorgon tror jag.

Jag säger godnatt med en låt av Chris Merritt. Aslame video (lågbuget eller vad) men en grym låt trots allt.


Ciao Bella!
/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0