A trip down memory lane

Gårdagen bjöd på en helt underbar tripp till grannlandet (eller som vissa skulle säga; hemlandet) och Köpenhamn. Det där med att ge sig ut bland folkmassorna mitt i mellandagsrean kanske inte är det smartaste jag har gjort, men vad fan, ibland får man offra sig för laget. I detta fall var jag och Josse laget, men det var gott nog att offra sig för.

Josse testade det där med hatt, men jag vet inte ritkigt, vad tycker ni?
Titta Jossan, det är du och jag, fast lite porrigare!

Ikväll blir det Allt flyter på bio. Peace!
/Ida

Kommentarer
Postat av: josse

haha men gud jag blir så ledsen när jag ser mig själv och det är inte hattens fel. inte bara.

2009-01-01 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0