Idag är Sanna...

... bakis, bakis, bakis. En jäkligt rolig kväll igår som borde ha slutat med mat och mycket vattendrickande. Givetvis gjorde den inte det vilket jag får sota för idag. Det blev förförfest hos Juha, förfest hos Gustav och sen testade vi Toxic på Valdino. Det blev lite dans och tyvärr inkluderades tequila i festligheterna. Kanske inte det smartaste men vad fan. Livet leker.

Nåväl, nu ikväll blir det middag och lite häng hos Lania sen fest hos min granne Sebbe. Känner dock att jag kommer bege mig hemåt relativt tidigt, grymt sliten från igår. MEN! snart kommer min underbara och allra bästa Ida med en macka till mig.

image64

image65

Peace.

/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0