Familjen

Jag försöker vara lite duktig men det har aldrig varit min starka sida, om det inte är något roligt det gäller såklart. Istället har jag fastnat för en skitserie som heter Maui Fever. Alltid kul att drömma sig bort lite vilket jag snart inte ens behöver göra. Shit, snart är jag så out of here. Can't wait.

Blev en rätt lugn lördag med middag hos Lania, dessert hos Andreas. Han och Torsten drog till och med av en Roxette-låt till min stora glädje. Nope, ingen ironi här inte. Sen en snabb visit hos Sebbe som hade lite folk över. Skippade Kalles tack och lov. Att jag ens i mitt bakis-tillstånd funderade på att hänga med.

Det regnar ute och idag längtar jag hem lite till dessa underbara människor. Tur att jag har frugan iallafall.

image66

Trevlig söndag gott folk. På onsdag smäller det.
/Sanna

Kommentarer
Postat av: Catarina

Vi här hemma längtar så mycket efter dig Sanna.
Även om du bara kommer hem för att mellanlanda ska det bli så härligt att ha dig nära igen. Vi älskar dig.
kram kram
Mamma

2008-04-28 @ 14:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0