Åhå!

Eftersom jag sitter själv hemma en fredag kväll medan alla andra är ute och partajar som vildar, tänkte jag passa på att blogga lite. Idag är det nämligen 21 dagar kvar och exakt 3 veckor tills äventyret tar fart. Det finns inte ord för att beskriva hur mycket jag längtar. Just nu längtar jag mest tills imorgon klockan 16 när jag slutar jobba, men strunt i det. Nedan kommer lite bilder från gårdagen. Först lyssnade vi på Jesper på Kåren och sedan bar det av till Gustav för Grand Dessert och mys.

image58

Jesper sjunger John Lennons "Jealous Guy". Mycket bra val!

image59

Ett mästerverk skapat av mästare.

image60

Födelsedagsbarnet med presenter.

image61

En liten bit av vår Grand Dessert.

image62

Andreas diskuterar vilt!

http://www.youtube.com/watch?v=LrcxfZ3fXAo

Over and out
/Idaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0