Jag är inte bitter
Känns som att mina senaste inlägg har varit sjukt negativa med en massa klagan och gnäll. Så jag tänkte fortsätta lite på det spåret.
Har börjat hata stora företag som utnyttjar sina snälla kunder. Som SAS som jag alltid reser med. De hade sönder min väska nu senast och givetvis blir det jag som får ta av min dyrbara tid och ringa runt en massa och kopplas hit och dit. Fick seriöst avvara två timmar imorse (TVÅ TIMMAR!!!) för att sitta i telefonkö för ett samtal som gick på fem minuter när jag väl kom fram. Allt för att SAS förstört min väska. Tid är pengar liksom. Inte okej. Support och kundtjänst ska vara en trygghet för konsumenten. Men näää - istället är det en jävla skyddsbarriär för att försöka förhindra att eventuella klagomål når någon som faktiskt har lite makt.
Men jag är inte bitter. Nu är det jul och jag ska äta mig äckligt mätt på mat och godis imorgon. Sen blir det middag med lite härliga människor på fredag. Skippar nog Berns och utgång med "tjejgänget". 300kr på inträde är inte min grej men det hade varit kul att träffa alla. Nåväl, jag ska få träffa Niklas som HAR ETT VIRUS I HJÄRNAN (aka hjärnhinneinflammation) - det är oslagbart.
GOD JUL!!!
/Sanna
Kommentarer
Trackback