Rebus för våra kära läsare!

Tänkte lite på det faktum att jag bytte praktik i början av min tid här i Kapstaden. Tänk om jag hade fått sitta där med fabrorn som tyckte jag ställde för mycket frågor (jag frågade efter en lååång tystnad hur dagen var planerad). Då hade jag gått miste om såna här betydelsefulla lärdomar från min nuvarande praktikplats (*dåvarande?).

*Ett band har ställt in en spelning och jag frågar om en reservplan

[16:19:43] Blaise skriver: blaise janichon solo
[16:20:26] Sanna skriver: too bad I'm not here, I could be an exotic dancer behind you or something. might need that, I have heard you sing babe
[16:21:24] Blaise skriver: haha - theres a market for my cat screetches
[16:22:32] Sanna skriver: haha yeah, the deaf market

Mmm, nog har jag lärt mig något idag alltid.

Snart ska jag iväg och äta middag ute och sen en bio på det, vågar man säga vad vi ska se? Hm... kan ge er en ledtråd:

+

+
=...........



Jorå. Tja.
/Sannaho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0